Termékátvétel

Jelenleg 2 lehetőség van a megrendelt termék átvételére:

  • Személyes átvétel
  • DPD futárszolgálattal házhoz szállítva

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket házhoz szállítás esetén Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át. A küldeményeket a DPD futárszolgálattal szállítjuk. Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. 

Ha a termék raktáron van

Az esetek döntő többségében igen, akkor a rendeléstől számított 36 órán belül Magyarország teljes területén otthonába érkezik a DPD futárszolgálat segítségével. A DPD futár a regisztrációban megadott telefonszámon felveszi Önnel a kapcsolatot a kiszállítás időpontjáról egyeztetni, így nem kell Önnek egész nap otthon várnia a csomagot.

Ha a termék raktáron van

Ha nincs raktáron a kívánt termék

Akkor erről telefonon és a rendelés követésen keresztül a honlapon is tájékoztatást kap, továbbá a várható szállítási időről is tájékoztatjuk. Ha Önnek ez nem megfelelő, akkor elállhat a vásárlástól és az esetlegesen kifizetett összeget maradéktalanul, visszautaljuk a megadott bankszámlájára. A DPD futárnak való termék átadást követően a https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/ oldalon tájékozódhat csomagja kiszállítási helyzetéről és menetéről. Kérjük, a csomag sértetlenségét szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Ha kérdés merülne fel azt is a megrendelés részleteinél teheti fel, amire kollégáink hamarosan válaszolnak.

Személyes átvétel

A megrendelt árut – akár már aznap – személyesen is átveheti: Vital Corner by ToZo  1139 Budapest, Gömb utca 46/c alatt található üzletünkben. Hétfőtől péntekig: 10:00-18:00-ig, szombaton: 10:00-14:00-ig A megrendelést követően a rendszer e-mailben üzenetet küld Önnek a rendelt termékekről melyben szereplő rendelési számmal a honlapon nyomon követheti a rendelés folyamatát. 

Házhoz szállítás  

A vásárolt termékek elküldése futárszolgálattal: DPD Classic belföldi alapszolgáltatások

  • Háztól – Házig történő kézbesítés belföldön max. 31,5 kg / csomag súlyhatárig
  • 1 órás időkapu értesítés e-mailben a várható kiszállításról, térképes nyomon követés
  • Futár telefonszám feltüntetése
  • Interaktív átirányítási lehetőségek (csomagpontra irányítás, címmódosítás, dátum módosítás)
  • Másodszori kézbesítési kísérlet
  • Nem kézbesített csomag esetén, díjmentes visszaszállítás a feladónak
  • Elektronikus csomagkövetés a DPD honlapján a címzettek részére
  • Return My Parcel, online, csomagvisszaküldő portál
Házhoz szállítás

Fizetési módok

Utánvéttel való fizetés
Utánvéttel való fizetés

A futárnak készpénzben fizetve, a csomag átvételekor, utánvéttel a webáruházban történő megrendelés folyamán bankkártyával fizetve online módon a megrendelés elküldése után, a visszaigazoló e-mailben megtalálható végösszeg banki átutalásával cégünk bankszámlájára.

 Készpénzes és bankkártyás fizetés
Készpénzes és bankkártyás fizetés

Üzletünkben nyitvatartási időben bankkártyával is fizethet.

A tozoshop.hu webshopjában pillanatnyilag négy féle fizetési mód létezik:

  • Személyes átvétel esetén készpénzzel,
  • Személyes átvétel esetén bankkártyával,
  • Futárszolgálatos megrendelésnél bankkártyával az oldalon,
  • Futárszolgálatos megrendelésnél utánvéttel kiszállításkor készpénzzel.